تکرار کابوس مسی برای کریس رونالدو

پنجشنبه 8 تير 1396
12:45
varrrrzeshsara

پرتغال در دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مقابل شیلی در ضربات پنالتی شکست خورد تا کریس رونالدو هم مانند لیونل مسی طعم شکست مقابل لاروخا را بچشد.
به گزارش "ورزش سه"، اولین بار دو سال قبل بود که شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا، مقابل آرژانتین قرار گرفت. بازی در وقت های قانونی و اضافه با تساوی 0-0 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. مسی ضربه اول آرژانتین را تبدیل به گل کرد اما گونسالو ایگواین و اور بانگا دو ضربه بعدی را خراب کردند تا بازیکنان شیلی با گل کردن هر 4 ضربه شان، برای اولین در تاریخ کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسد.

یک سال بعد این سناریو تکرار شد. به بهانه صدمین سال آغاز رقابت های کوپا آمه‌ریکا، یک دوره ویژه در ایالات متحده برگزار شد و باز هم آرژانتین و شیلی به فینال رسیدند. همه چیز برای انتقام گیری آلبی سلسته فراهم بود اما باز هم کار به ضربات پنالتی کشیده شد. وقتی آرتورو ویدال اولین پنالتی را به بیرون زد، به نظر می رسید آرژانتینی ها بعد از دو ناکامی پیاپی در جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا، سرانجام یک قهرمانی را جشن خواهند گرفت اما مسی هم پنالتی اولین آرژانتین را به بیرون زد تا رویای کسب جام خیلی زود رنگ ببازد.


بازیکنان شیلی دیگر اشتباه نکردند اما لوکاس بیلیا ضربه چهارم آرژانتین را خراب کرد تا شیلی باز هم جشن قهرمانی بگیرد. مسی که خود را در این ناکامی مقصر می دانست، اعلام کرد از بازی های ملی کناره گیری می کند؛ هرچند خیلی زود از این تصمیم صرف نظر کرد.

پرتغالی ها در یورو 2016، تنها یک دیدار را 90 دقیقه با پیروزی پشت سر گذاشتند و وقتی دیدار امشب به وقت های اضافی کشیده شد، امیدوار بودند که بتوانند مانند سال قبل، کار را در 120 دقیقه تمام کنند اما بازی به ضربات پنالتی کشیده شد تا نوبت هنرنمایی کلودیو براوو برسد.
دروازه بان سیتی که یک فصل ناامیدکننده را در لیگ برتر سپری کرد، هر سه پنالتی پرتغالی ها را گرفت تا رویای یک جام دیگر با پیراهن پرتغال برای کریس رونالدو به پایان برسد. ستاره رئال که امیدوار بود بعد از قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ، با بالای سر بردن جام کنفدراسیون ها، توپ طلای پنجمش را قطعی کند، خیلی زودتر از آنچه دوست داشت باید روسیه را ترک کند.
http://www.varzesh3.com/

/

/

/

/

/

/

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید روش تبلیغات بنری رایگان کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd


[ بازدید : 277 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]