رسانه های بلژیک ؛ رامین در خنت

جمعه 26 خرداد 1396
20:35
varrrrzeshsara

رسانه های مختلف بلژیکی خبرهای جدیدی را در رابطه با مدافع راست تیم ملی ایران منتشر کردند، اخبار حاکی از آن است که باشگاه خنت بلژیک به دنبال جذب رامین رضاییان، مدافع 27 ساله و سابق باشگاه پرسپولیس است.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه های بلژیکی، به نظر می رسد باشگاه خنت دیگر به دنبال جذب دنیس ادی بازیکن تیم فولام انگلیس نیست و اگرچه پروسه انتقال این بازیکن هنوز ادامه دارد، اما حالا این باشگاه دیگر هدف خاص تری را برای تقویت دفاع راست خود دنبال می کند.


Nieuwsblad ادعا می کند که حالا باشگاه خنت به دنبال رامین رضاییان است که در گذشته صحبت هایی مبنی بر انتقال او به بلژیک یا هلند نیز انجام شده بود که البته سرانجامی نداشت.


با توجه به دیگر شانس زیادی برای خرید دنیس ادی نیست، حالا هدف اول این باشگاه بلژیکی معطوف به رامین رضاییان است.

البته رضاییان هنوز هم عضوی از باشگاه پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد. اما این بازیکن که حضور در جام جهانی 2018 را در سر می پروراند، می تواند با انتقال به اروپا حضور خود در روسیه 2018 را تضمین کند.

رسانه هایی همچون Voetbalprimeur، Voetbalnieuws، Nieuwsblad و ... در این رابطه به انتشار خبر پرداخته اند و بازیکن سابق تیم پرسپولیس را مدعی پوشیدن پیراهن تیم خنت می دانند.

نکته جالب در رابطه با این خبر اینکه در رسانه های بلژیکی عنوان شده است که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد در حالی که این بازیکن چندی قبل از این باشگاه جدا شده و قراردادی با سرخ پوشان ندارد.

http://www.varzesh3.com/


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]