کارد به استخوانم رسیده است

سه شنبه 19 دی 1396
1:26
varrrrzeshsara

سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از شرایط مالی این باشگاه و طرز برخورد مدیران کارخانه، گفت: اگر مرا نمی‌خواهند مردانه نامه بزنند و یک نفر دیگر را انتخاب کنند.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت این روزهای ذوب آهن پرداخت و ضمن انتقاد از شرایط مالی و کاهش بودجه باشگاه، گفت: کارد به استخوانم رسیده است. وی با بیان اینکه این تیم باید به زودی در مسابقات آسیایی به میدان برود، سکوتش را در قبال مدیران عالی رتبه کارخانه ذوب آهن شکست و افزود: اگر با من مشکل دارند به باشگاه ذوب آهن لطمه نزنند. مدیرعامل ذوب آهن همچنین تاکید کرد که با این وضعیت دیگر نمی تواند برای امیر قلعه نویی بازیکن بگیرد.



[ بازدید : 710 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فروش اینترنت حجمی متوقف شد

يکشنبه 21 آبان 1396
20:24
varrrrzeshsara

اینترنت

رئیس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به مصوبه جدید تعرفه فروش اینترنت ثابت، از توقف فروش اینترنت به صورت حجمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح جوشقانی جزئیات مصوبه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درمورد تعرفه گذاری جدید اینترنت ثابت را تشریح کرد و گفت: این مصوبه با هدف ترغیب مردم به استفاده از سایتها و محتوای داخلی فضای مجازی به تصویب رسیده است.



[ بازدید : 394 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ماهینی: کی‌روش و برانکو جواب خوبی به حاشیه‌ها دادند

يکشنبه 16 مهر 1396
12:27
varrrrzeshsara

پرسپولیسی ها تمام تلاششان را انجام می دهند که بتوانند در بازی حیثیتی برابر الهلال به پیروزی برسند هرچند آن ها کماکان به لیگ برتر نیز نگاهی جدی به قهرمانی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این روزها تمرینات خودش را برای موفقیت در بازی های حساس پیش رو سپری می کند. آن ها دو بازی سخت برابر استقلال خوزستان در لیگ و در برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا دارند هرچند شانس حضور در فینال را تا حدودی از دست داده اند. حسین ماهینی کاپیتان تیم پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی درباره شرایط تیمش در این روزها گفت:« شرایط تیم شرایط خوبی است و تمرینات خیلی خوبی انجام داده و برای بازی برای بازی استقلال خوزستان آماده می شویم. بعد از آن هم به بازی با الهلال فکر می کنیم.»او درباره آینده این تیم گفت:« آینده تیم مشخص است ما مثل پارسال دنبال این هستیم که در لیگ برتر قهرمان شویم و البته در لیگ قهرمانان نیز به موفقیت برسیم.»



[ بازدید : 303 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

شگفت انگیز؛ ١٧ ساعت است گل نخورده‌ایم!

پنجشنبه 9 شهريور 1396
23:35
varrrrzeshsara

دوازدهمین کلین شیت متوالی تیم ملی ایران با بسته ماندن دروازه مقابل کره رکوردی جاودانه برای شاگردان کی روش در جهان به ثبت رسید.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی دروازه ایران در دقیقه 61 بازی با ترکمنستان در دور اول مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا باز شد. جدالی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان برتری 3-1 تیم ملی را به ارمغان داشت. بعد از این مصاف ایران با تفکرات کارلوس کی روش صاحب دژی بتنی در دفاع شد تا رکوردی جاودانه و بی سابقه از خود در دنیای فوتبال ثبت کند.



[ بازدید : 282 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نامه گمشده استقلالی ها در دفتر دبیر کل (عکس)

جمعه 6 مرداد 1396
13:51
varrrrzeshsara

هر روز که از محرومیت ٣ بازیکن استقلال می گذرد این موضوع ابعاد پیچیده تری پیدا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، درست در همان روزی که ٤ بازیکن جوان استقلال به تیم امید دعوت شدند، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال با ارسال نامه ای به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد کادر فنی در ارمنستان جلسه ای را تشکیل می دهند و در مورد حضور این بازیکنان تصمیم گیری می کنند.



[ بازدید : 288 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مصاحبه آتشین مسلمان و طارمی علیه باشگاه!

جمعه 6 مرداد 1396
13:13
varrrrzeshsara

محسن مسلمان و مهدی طارمی 2 بازیکن کلیدی این فصل سرخپوشان در پایان مسابقه مقابل فولاد به شرایط مالی و وضعیت قراردادهایشان اعتراض تندی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان درباره بازی گفت: شرمنده هوادارانی که آمده بودند نشدیم و خدا را شکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم. بازی درگیرانه بود که این به خاطر شرایط فوتبال است.



[ بازدید : 289 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

قرارداد رسمى و دوساله بشار با پرسپولیس

جمعه 6 مرداد 1396
13:11
varrrrzeshsara

وینگر تیم ملى عراق امروز با حضور در تهران قرارداد رسمى خود را با پرسپولیس به امضا رساند.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقى مدنظر پرسپولیس که پیش از این قراردادى داخلى با سرخپوشان به امضا رسانده بود، بعد از قبول شرایط سرخپوشان و حضور در تهران، دقایقى پیش آن را رسمى کرد.



[ بازدید : 277 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

استعمال دخانیات در ورزشگاه آزادی ، آزاد!

جمعه 6 مرداد 1396
13:06
varrrrzeshsara

پرسپولیس در دیداری پر از اتفاق فولاد را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت همچون فصل گذشته، لیگ را با پیروزی آغاز کردند تا از همان ابتدا در چهره مدعی گام به لیگ برتر بگذارند. پرسپولیس با دو گل فولاد را در ورزشگاه آزادی و در دیداری پر از اتفاق شکست داد.


[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ختصاصی: پایتخت ایتالیا چشم انتظار سردار آزمون

پنجشنبه 8 تير 1396
12:50
varrrrzeshsara

مهاجم اول ایران بار دیگر به سوژه اصلی نقل و انتقالات لیگ های معتبر اروپا تبدیل شد و این بار پایتخت ایتالیا را تحت الشعاع خود قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، همین که خبرگزاری معتبر اسکای اسپورت مدعی شد باشگاه لاتزیو در پی فروش مهاجم خود به یکی دو باشگاه دیگر خواهان عقد قرارداد با سردار آزمون به عنوان مهاجم جایگزین است طرفداران پرشمار یکی از دو تیم محبوب پایتخت ایتالیا در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان دادند و از این پدیده ایرانی به عنوان یکی از جذاب ترین و مهیج ترین خریدهای احتمالی عقاب های رم در تابستان نام بردند.



[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تکرار کابوس مسی برای کریس رونالدو

پنجشنبه 8 تير 1396
12:45
varrrrzeshsara

پرتغال در دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مقابل شیلی در ضربات پنالتی شکست خورد تا کریس رونالدو هم مانند لیونل مسی طعم شکست مقابل لاروخا را بچشد.
به گزارش "ورزش سه"، اولین بار دو سال قبل بود که شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا، مقابل آرژانتین قرار گرفت. بازی در وقت های قانونی و اضافه با تساوی 0-0 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. مسی ضربه اول آرژانتین را تبدیل به گل کرد اما گونسالو ایگواین و اور بانگا دو ضربه بعدی را خراب کردند تا بازیکنان شیلی با گل کردن هر 4 ضربه شان، برای اولین در تاریخ کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسد.

یک سال بعد این سناریو تکرار شد. به بهانه صدمین سال آغاز رقابت های کوپا آمه‌ریکا، یک دوره ویژه در ایالات متحده برگزار شد و باز هم آرژانتین و شیلی به فینال رسیدند. همه چیز برای انتقام گیری آلبی سلسته فراهم بود اما باز هم کار به ضربات پنالتی کشیده شد. وقتی آرتورو ویدال اولین پنالتی را به بیرون زد، به نظر می رسید آرژانتینی ها بعد از دو ناکامی پیاپی در جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا، سرانجام یک قهرمانی را جشن خواهند گرفت اما مسی هم پنالتی اولین آرژانتین را به بیرون زد تا رویای کسب جام خیلی زود رنگ ببازد.

[ بازدید : 280 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب